Unreal Engine
16 - آموزش افزودن قابلیت زنگ خوردن گوشی در انجین بازی سازی - تکمیلی ششم
قسمت ویژه ششم
در این قسمت یاد میگیریم که چه طور ویژگی زنگ خوردن گوشی رو به بازی مون اضافه کنیم، به این صورت که با زدن دکمه تلفن کاراکتر ما زنگ بزنه.
آدرس رفرنس استفاده شده :
https://s6.uupload.ir/files/desktop_screenshot_2023.07.10_-_19.35.03.63_4tzc.png
لینک کانال آموزش در تلگرام:
https://t.me/Make_3DAssets_Free/
آموزش های دیگر:
آموزش ساخت مدل های سه بعدی لوپالی در نرم افزار بلندر
https://toplearn.com/c/6053
* لطفا فایل های مربوط به آموزش رو در جایی آپلود یا پخش نکنید و فقط برای پروژه های خودتون استفاده کنید.
در این سری آموزش مراحل مختلف ساختن یک مدل سه بعدی رو آموزش میدیم که شامل مراحل زیر میشه :
1- ساختن مدل سه بعدی Modeling
2- تمیز کردن مدل و آماده سازی برای آنرپ کردن Cleanup
3- آنرپ مدل سه سه بعدی UV Unwrapping
5- ساخت متریال ها و بافت دهی به مدل سه بعدی Texturing
X- در صورت بازدید و حمایت شما از این آموزش چند قسمت ویژه هم برای آین آموزش درست میکنم (مثل وارد کردن مدل در انجین های بازی سازی، ساخت یک میز برای قرار دادن بیسیم ، ساختن رنگ ها و مدل های دیگه از مدل فعلی ...)
مراحل مدل سازی در نرم افزار Blender 3D انجام میشه و برای بافت دهی از نرم افزار Substance painter استفاده شده.
مدل سه بعدی که برای ساختن انتخاب کردیم یک بیسم هست.
تمام تلاشم رو هم میکنم که تمام قسمت ها و ابزار هایی رو که استفاده می کنم رو بگم وتوضیح بدم ولی این آموزش یک آموزش پروژه محور هست و فقط آموزش ابزار ها نیست و شما نیاز یه یک آشنایی اولیه با نرم افزار ها دارید هر چند که اگر مبتدی هستید هم میتونید با همین آموزش پیش برید فقط یکم سخت تر و اگر سوال یا مشکلی داشتید حتما بپرسید من تلاش میکنم در اسرع وقت پاسخ بدم.
امیدوارم این آموزش برای شما مفید باشه و خوشحال میشم که این ویدیو رو لایک و صفه رو دنبال کنید.
اگر نظری دارید حتما بنویسید
نظرات