اصول گیم دیزاین
چکار کنیم که بازیمون بیشتر بازی بشه؟ یا Progression vs emergence
تو این ویدیو راجع به دعوای فلسفی بین دو تا مکتب گیم دیزاین حرف میزنم: این که آیا بازی مون طوری باشه از قبل برای پلیر دیزاین شده باشه؟ یا طوری باشه که پلیر هر بار که میره تو بازی یه اتفاق جدید براش بیفته؟
شما کدوم مدل رو بیشتر میپسندین؟
اگه ویدیوهای گیم دیزاین آکادمی رو دوست دارید و فکر می کنید به درد کس دیگه ای می خوره حتما کانال منو بهش معرفی کنین.
یادتون نره اینستاگرام آکادمی رو هم فالو کنید
https://www.instagram.com/tahagameacademy/
نظرات