بازی استار سیتیزن، بزرگترین پروژه تاریخ که با سرمایهگذاری عمومی و مردمی اجرایی میشود، هنوز نفس میکشد و رویداد سیتیزنکان ۲۹۴۸ نیز مطابق هر سال برگزار شد تا نشان دهد که همه چیز بر اساس برنامهریزی دقیق تیم سازنده پیش میرود. رویدادی که باز هم اطلاعات تازهای را از Star Citizen به نمایش گذاشت و وسعت بالای آن را دوباره به رخ کشید که البته از طرفی هم باعث شد تا به این زودیها منتظر اعلام تاریخ انتشار مشخصی از سوی Cloud Imperium Games نباشیم. گل سرسبد کنفرانس امسال سیتیزنکان، گیمپلی تقریبا ۹۰ دقیقهای بازی بود که با توضیحات کریس رابرتز همراه شد و بسیاری از ویژگیهای جدیدی را که در نسخه ۳.۳ بازی قرار خواهند گرفت، به تصویر کشید. در اینجا باید اشاره کنم که به دلیل حجم بالای ویدیو امکان آپلود آن میسر نشد و به همین دلیل برای تماشای آن میتوانید به صفحه یوتیوب استار سیتیزن مراجعه کنید. پس از نمایش گیمپلی، اعضای مختلف استودیو در قالب چند پنل مختلف به صحبت درباره بخشهای مختلف بازی مثل طراحی سیاره جدید هورستون، حالت پرواز واقعگرایانه، نحوه قرار گرفتن کاراکترهای مختلف در بازی و در نهایت فاکتورهای مهم استار سیتیزن از لحاظ گرافیکی پرداختند که در ادامه جزئیات منتشر شده در طول این کنفرانس چند ساعته را برایتان بازگو خواهیم کرد. البته باید اشاره کنیم که در این بین تریلر جدیدی هم از بخش داستانی بازی یعنی Squadron 42 منتشر شد و در کنار پیشرفت قابل توجه گرافیک بازی، اضافه شدن برخی کاراکترهای جدید که بازیگران معروف هالیوودی وظیفه موشن کپچر آنها را برعهده گرفتهاند هم از جمله مهمترین اطلاعات موجود در این ویدیو بود.