سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
فناوری های نوین علاوه بر بازدهی که دارند، بر تهدیدات اطراف ما نیز افزوده اند امروزه امنیت اطلاعات در فضای مجازی از یک بحث حاشیه‌ای به یک بحث ضروری تغییر جهت داده است. هرگونه خرید و فروش در فضای مجازی و یا انتقال داده ها باید تحت یک کنترل امنیتی صورت گیرد.
اگر امنیت شبکه برقرار نشود مزیت های فراوان آن نیز به خوبی حاصل نخواهد شد و پول و تجارت الکترونیک، خدمات به کاربران خاص، اطلاعات شخصی، اطلاعات عمومی و نشریات الکترونیک همه در معرض دستکاری و سوء استفاده های مادی و معنوی قرار می‌گیرد.
چهار سطح تهدید داریم. سطح تهدید فردی و امنیت فردی، سطح تهدید امنیت عمومی و سطح تهدید گروهی و اجتماعی می شود سطح سوم سطح تهدید امنیت ملی و تهدید جنگی و سطح چهارم سطح امنیت بین المللی و در واقع جنگ سایبری بین المللی را شکل می دهد.
مقوله دفاع سایبری در تمامی زمینه‌های مهم سازمان یافته دارای اهمیت بسیار زیادی است. ارتش آمریکا شامل نیروی زمینی، نیروی هوایی و نیروی دریایی هر ساله نیرو های زیادی را برای این امر انتخاب و آموزش می دهد. در آمریکا آموزشگاه هایی وجود دارد که نیروهای نظامی را آموزش می دهند و آنها را پس از آموزش و آزمایشات گوناگون گروه بندی نموده و بین آنها رقابت های تخصصی برپا می کند تا بهترین ها و نخبگان آنها را مشخص و برای همکاریهای تخصصی دعوت به کار شوند. در این رقابت ها که در قالب مسابقات آموزشگاهی برگزار می شود، هر گروه که موفق به هک کردن گروه‌ های بیشتری شود برنده رقابت است و به جمع نیروهای تخصصی خواهد پیوست. در فضای سایبر از سال ۲۰۰۶ میلادی مفهوم جنگ سایبری گسترش یافته است و کشورها به دنبال دفاع سایبری حرکت نمودند. ساختارها و راهبردها نظریه های مختلفی در این باره مطرح شده است. به تدریج منشاء تهدیدات از سطح هکرهای فردی و سازمان یافته به سمت دولت ها و کشورها سوق پیدا کرده و کشورها با راه اندازی ارتش سایبری و تشکیل واحدهای منسجم و متخصص در حوزه های مختلف زیرساخت های مبتنی بر سایبر جنگ های سایبری را طراحی می نماید.