سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۲/۰۲/۰۱
پیکر مونبین را در خانه‌اش در منطقه گانگنام، سئول شامگاه 19 آوریل 2023 یافتند و پلیس گفت احتمالا خودکشی است اما پس از کالبدشکافی دلیل اصلی اطلاع‌رسانی می‌شود.کمپانی وی اطلاع داد که خاکسپاری مون بین با حضور خانواده و دوستان به صورت خصوصی برگزار می‌شود. کمپانی مون بین هم در توییتر نوشته بود که مون بین ناگهان ما را ترک کرد و تبدیل به ستاره‌ای در آسمان شد. روز 22 آوریل مراسم اصلی خاکسپاری است.
بسیاری از گروه‌های کی‌پاپ در روز مراسم خاکسپاری مونبین، فعالیت‌های خود را لغو کردند. بازیگر و خواننده‌ها هم بخاطر درگذشت مونبین، از طریق شبکه‌های اجتماعی پیام تسلیت منتشر کردند.
پلیس منطقه گانگنام سئول به تماس ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند. هنوز سوالاتی در مورد چگونگی مرگ این خواننده وجود دارد.
مراسم تشییع وی در مرکز پزشکی اسان سئول برگزار خواهد شد.
مراسم خاکسپاری مون بین 22 آوریل 2023 برگزار می‌شود. طبق بیانیه کمپانی، خانواده از هواداران خواسته‌اند اجازه دهند خاکسپاری دور از پوشش خبری باشد آنها صمیمانه می‌خواهند آخرین سفر او را زیبا کنند و مراسم را در سکوت انجام دهند.
یک روز قبل از مرگ او، اعلام شد که مون بین قرار است در کنسرت رویایی در بوسان به همراه یکی از اعضای Astro، Sanha، به عنوان بخشی از دوتایی خود، Moonbin & Sanha، اجرا کند .تا 20 آوریل، سازمان دهندگان هیچ بیانیه ای پس از مرگ او منتشر نکرده اند.
سریال‌های تلویزیونی مون بین
2019 در هجده سالگی جونگ اوه جه
2014 همیشه جوان حضور افتخاری
2009 پسران برتر از گل جوانی سو یی جونگ
موسیقی و هنر