سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
استنلس استیل های سوپر آستنیتی عموما حاوی 20 الی 27 درصد کروم، 18 الی 31 درصد نیکل و 4 الی 7 درصد مولیبدن در ترکیب شیمیایی خود می باشند. با توجه به حضور این عناصر در ترکیب این فولادها، این گروه از استنلس استیل مقاومت به خوردگی بالایی دارند. به عنوان مثال این فولادها از مقاومت خوبی در برابر خوردگی های حفره ای، شکافی و تنشی (SCC) در محیط های کلریدی دارد. در حالی که یکی از معضلات اکثر استنلس استیل های آستنیتی سری، مقاومت به خوردگی ضعیف در محیط های حاوی کلر می باشد. در بین فولادهای آستنیتی ورق استیل 316 از آنجایی که 2 الی 3 درصد مولیبدن دارد در مواجه محیط های کلریدی مقاومت بهتری دارد.
از دیگر ویژگی های استنلس استیل های سوپرآستنیتی می توان به استحکام و داکتیلیته بالا، چقرمگی عالی، جوش پذیری و شکل خوب این فولادها اشاره کرد. گریدهای 904L، 926 و 254SMo و 654SMo نمونه ای از فولادهای زنگ نزن سوپرآستنیتی در صنایع نفت و گاز، کاغذ سازی، تجهیزات نمک زدایی، سیستم های تصفیه آب و مبدل های حرارتی (مخصوصا مبدل هایی که در محیط های کلریدی کار می کنند) استفاده می شوند. امروزه بسیاری از واحدهای صنعتی جهت تولید محصولات خود نیازمند فولادهای زنگ نزن هستند. لذا شرکت توان فلز با واردات ورق های استنلس استیل از معتبرترین تولید کننده های فولاد در دنیا و عرضه در میان صنعتگران پشتیبان و حامی واحدهای صنعتی در کشور بوده است.
توان فلر: ارائه دهنده انواع ورق استنلس استیل
وب سایت: www.FELEZ.biz
تلفن: 88175909-021
علم و فن آوری