سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۳/۰۶/۲۸
حس می‌کنید خانه تان کسل کننده و بی روح است؟ نمی‌دانید چطور باید دکوراسیون اش را بچینید و به آن یک حال و هوای جدید بدهید و یک خانه شیک و باکلاس داشته باشید؟اما نگران نباشید!

در این پادکست از مهندسین خانه طلایی، می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا بتوانید دکوراسیون خانه تان رو به طور کامل تغییر بدید و به آن یک سبک مدرن و امروزی بدهید.

استفاده از مبلمان مدرن و مینیمال با خطوط ساده و طراحی‌های مینیمالیستی خود، فضایی آرام و سازمان‌یافته ایجاد می‌کنند. استفاده از مواد طبیعی مانند چوب و پارچه‌های باکیفیت نیز به زیبایی و دوام مبلمان می‌افزاید.

استفاده از نورهای گرم و طبیعی و چراغ‌های آویز، لوسترها و چراغ‌های دیواری با طراحی‌های مدرن و زیبا می‌توانند به خوبی فضا را روشن کنند و جلوه‌ای خاص به آن ببخشند. دکوراسیون منزل ایرانی جدید و شیک، می‌توانید از تابلوهای نقاشی، آثار هنری معاصر و حتی کارهای دستی استفاده کنید. این آثار می‌توانند به طرز فوق‌العاده‌ای فضا را زنده و دلپذیر کنند.

09123622471

09120727426

https://khanetalai.com/interior-decoration-farmaniye-tehran/