سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۱/۰۳/۲۱
سلام، آرمی‌ها!
خیلی وقت میشه که آلبوم دادیم، درسته؟
این آلبوم یه جمع بندی از فصل اول بی‌تی‌اسه. در طول این سفر (بی‌تی‌اس شدن) که خیلی کوتاه یا بلندم نبوده، حدسم اینه که این زمان واسه یه مرور کردن اهمیت داره.
لحظات زیادی وجود دارن که پر از شادی و غم هستن، و من برای گفتن اون حرفها به خودم راحت بودم. "خیلی شک نکن" ، "چیزایی که از سر گذروندیم لحظاتی موقتی بودن." ، "ما تنها به لطف آرمی‌ها اینجا اومدیم"این کلمات چیزی هستن که تو هر لحظه ازشون حرف زدیم.
بعضی افراد ما رو از وقتی که دبیو کردیم دنبال میکنن، و بعضی اخیرا مارو شناختن.
با این حال، احساس خوشبختی میکنم که میتونیم یه معرفی ساده درباره کاری که کردیم، اونچه که بهش فکر میکردیم، همچنین فرایندی که پشت سر گذاشتیم و مارو به اینجا کشونده، داشته باشیم.
هرچند که میخوام بهتون بگم مهم نیست اگه از ابتدا با ما بوده باشین، یا از همین حالا باهامون باشین، حدس میزنم مردمی که اخیرا مارو شناختن، میتونن یه جمع بندی از زمانبندی ما داشته باشن، و اونهایی که مدت زیادیه مارو دنبال میکنن، چیزی رو که خاطره میشه، دریافت میکنن.
حین آماده سازی آلبوم، دوباره یادم افتاد که چقدر آرمی‌های ما سخت کار کردن، و یاد لحظاتی افتادم که باهم موندیم. خیلی بخاطرش خوشحالم.از اونجایی که ما فقط با فکر به آرمی‌ها روی آلبوم کار کردیم، لطفا با خوشحالی ازش لذت ببرین.
چون که آلبوم بیشتر در مورد احساسیه که داشتیم، خیلی منتظر اینم که ببینم چه مدت قراره (طی روزهای آینده) باهم بمونیم.
با احترامات عمیق به آرمی‌هایی که خیلی سخت کار کردن که حین کار روی آلبوم دوباره احساسش کردم، تشکرم رو تموم میکنم.
عاشقتونم، آرمی‌ها!. ]