سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۱/۰۹/۰۸
قشم یکی از گوهرهای زیبای خلیج فارس است و بهتر است حداقل یک بار از آن دیدن کنید. همانطور که احتمالا می دانید جزیره زیبای قشم بزرگترین جزیره ایران است. خوشبختانه با توجه به ظرفیت زیاد این جزیره چندین سال است که گردشگران زیادی از آن دیدن کرده اند اما موضوع مهم اجاره آپارتمان در قشم است چرا که قیمت هتل ها و مسافرخانه ها می تواند هزینه های زیادی را بر دوش گردشگران بگذارد!

اجاره آپارتمان مبله و خانه در قشم
شاید فکر می کنید نیاز به اجاره آپارتمان یا آپارتمان در قشم در مکان های خاصی دارید. حقیقت این است که نقاط گردشگری زیادی در جزیره زیبای قشم وجود دارد که باید زمان زیادی را در آن ها صرف کنید. جزیره هنگما و دلفین ها یکی از مکان هایی است که اگر برای اولین بار به این جزیره سفر کرده اید، باید حداقل نیم روز را در آنجا بگذرانید تا تمام زیبایی های آن را ببینید.

شاید دوست داشته باشید از نزدیک پدیده های خاصی را که در دنیا وجود دارد ببینید! خوشبختانه قشم یکی از این پدیده های طبیعی خاص به نام دره ستارگان را دارد. در این دره با ستون ها و اشکال مختلفی مواجه می شوید که شما را به دنیای طبیعت می برد!
منبع: https://sepanja.com/search/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%B3%D9%88%D8%A6%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%82%D8%B4%D9%85
حیوانات و طبیعت