سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
کانال تایید شده مایکت
۱۳۹۸/۰۵/۲۳
این برنامه اندرویدی را از آدرس https://myket.ir/app/com.pengpeng.coolsymbols دانلود کنید.
==== داستان Coolsymbols =====
اول از همه، می خواهم قدردانی خود را به Google نشان دهم که سیستم Android عالی را ایجاد کرده است، من آن را بسیار دوست دارم. این در حدود سال 2013 بود، متوجه شدم که در سیستم اندروید مخفیانه مخفی شده است، برخی از نمادهای جالب در سیستم. یک هفته طول کشید تا این نمادها را مطالعه کنم و به نظر من خیلی جالب بود. اگر چه همکارانم فکر کردند که اتلاف وقت است، متوجه شدم که پیامهایی که توسط نمادها ارسال می شوند، گاهی اوقات بسیار بهتر از کلمات هستند. علاوه بر این، می تواند متن خود را، پیام های فیس بوک شخصی تر. در عین حال، من در حال توسعه اندروید بودم، بنابراین این برنامه کوچک را زمانی که بعد از کار در منزل بودم و در Google Play منتشر کردم، توسعه دادم. به طور غیر منتظره، Coolsymbols بیشتر از اینترنت خوش آمدید، و بارگیری بیشتر و بیشتر. کاربران بیشتر و بیشتر به من تشویق می کنند که من انگیزه ای برای ادامه نسخه های جدید خود دارم. من برخی از بسته های بیان تصویر را با برخی هنرمندان دیگر در جهان راه اندازی کرده ام. در حال حاضر Coolsymbol دارای کاربران جهان در 100 کشور است، 5،000،000 دانلود کرده اند، صدها هزار نفر از هر روز استفاده می کنند. من از طرف کاربران در سراسر جهان از حمایت خود سپاسگزارم و امیدوارم که از شما خوشحال شود.

=================
مایکل بلر و لینگینگ بلر این داستان را ترجمه می کنند. با تشکر از دوستان من

=================


CoolSymbols شامل بیش از 1000 نماد جالب و خنده دار است. شما می توانید آن را به SMS، فیس بوک، توییتر و غیره وارد کنید.

با کلیک بر روی قلب و نماد را انتخاب کنید و سپس شما می توانید آن را به اس ام اس، فیس بوک، توییتر، ویرایشگر متن و غیره.

اگر کد خطا 24 را از آپدیت Google Play دریافت کنید، این خطا Google Play است. لطفا نسخه قدیمی را حذف کنید و دوباره نصب کنید.

اگر نمیتوانید رابط کاربری نماد را انتخاب کنید، پس از کلیک روی نوار اطلاع رسانی، مجددا گوشی را راه اندازی کنید.



اگر شما هر گونه سوال لطفا پست الکترونیکی به من ارسال کنید: wupeng.android.dev@gmail.com.

به گروه آزمون بتا بپیوندید: https://plus.google.com/communities/100277968044707947490

اگر هنرمند هستید، م