سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۳/۰۶/۲۹
جلسه اول از کلاس آنلاین مشاوره و برنامه ریزی professional استاد آراد مبشر مدرس برتر کشور


جهت شرکت رایگان در کلاس ها آنلاین استاد مبشر به سایت زیر مراجعه کنید
https://clsn.ir/rgst
برای مشاهده همه کلاس ها به سایت زیر مراجعه کنید
https://classnew.ir
https://maktabeno.com
در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر »»» 02191307075
09353449442
موفقیت در کنکور تنها درس خواندن اتفاق نمی‌افتد. در واقع "چطور درس خواندن" بسیار مهمتر از "چقدر درس خواندن" است. برای موفقیت در کنکور باید به صورت درست مطالعه کنید و مسیر درس‌خواندن خود را براساس مهارت‌ها و شرایط خود طراحی کنید. در این شرایط حضور یک مشاور متخصص در کنار شما می‌تواند تاثیر درس‌خواندن شما را چند برابر کند.

دوره مشاوره استاد آراد مبشر در واقع شبیه به یک کاتالیزور است که تاثیر مطالعه شما را با یادآوری مهمترین نکات چند برابر می‌کند. در این دوره برنامه مطالعاتی به صورت شخصی‌سازی شده براساس رفتار مطالعاتی شما طراحی می‌شود. اما برنامه بدون اجرا تاثیری نخواهد داشت. تمامی فعالیت‌های روزانه شما توسط دستیاران ارشد استاد مبشر بررسی می‌شود تا حتی یک روز هم از مسیر درست آموزش فاصله نگیرید.

تنظیم ساعت خواب یکی از مهمترین نکات برای موفقیت در آزمون سراسری است. در این دوره کلاس‌های مختلفی در ساعت ۶:۳۰ صبح برگزار می‌شود تا توانایی ذهنی شما در ساعات اولیه صبح افزایش پیدا کند. در کنار این جلسات روانشناسی منظم برای آرامش ذهنی شما به صورت منظم برگزار می‌شود.

یکی دیگر از مهمترین نکاتی که در موفقیت شما در آزمون سراسری کمک می‌کند، برنامه تغذیه مناسب است. جالب است بدانید که در این دوره استاد مبشر برنامه‌های تغذیه متنوعی را براساس علایق شما ارائه می‌کنند تا بهترین شرایط ممکن را برای مطالعه داشته باشید.

موفقیت در آزمون سراسری به تنهایی غیرممکن نیست، اما حضور یک مشاور متخصص می‌تواند مسیر شما را برای دستیابی به موفقیت بسیار کوتاه‌ کند.
آموزش