سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
کف‌سازی بتنی سخت برای محوطه‌های نظامی و صنعتی، از جمله سوله‌ها و سالن‌های تولید شرکت‌ها، همچنین کفپوش پارکینگ طبقات ساختمان و کفسازی پمپ بنزین، با رعایت مراحل زیرسازی، اجرای قالب‌بندی، بتن مگر و مسلح شدن با استفاده از بتن الیافی (ترکیب الیاف پلی‌پروپیلن و الیاف پلیمری به عنوان جایگزین میلگرد) و یا آرماتوربندی مش حرارتی به‌صورت درجا انجام می‌پذیرد.
در گام بعدی، فرآیند بتن‌ریزی با رعایت استانداردهای اسلامپ، عیار و ضخامت مناسب به همراه انواع پودر سخت‌کننده ملاتی رنگی ضد سایش که ظرفیت سایشی و مقاومت سطح کف‌سازی بتنی را ارتقاء می‌دهند، به انجام می‌رسد و این عمل به وسیله دستگاه ماله پروانه‌ای صیقلی می‌گردد. علاوه بر این، سطح اکسپوز هارد بتن در طول عملیات کفسابی ساییده شده و پس از شستشو و نمایان شدن دانه‌بندی آرملات کف، شامل سیلیس، گرانولیت و سایر مواد، با براقیت مطلوب خاتمه می‌یابد.
روش دیگری که به منظور کف‌سازی دکوراتیو در حیاط، خیابان‌سازی شهری و ویلایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، به کارگیری بتن استامپی است. علی‌رغم آنکه هزینه خرید مصالح و اجرای بتن استامپ نسبت به سایر روش‌های کف‌سازی نظیر پودر سخت‌کننده، اسکرید و روش ملاتی یا آرملات بالاتر می‌باشد، اما این روش از اصول و جزئیات درز انبساط و تکنولوژی ساخت مشابهی بهره‌مند است و مزایایی از قبیل قیمت نهایی پایین‌تر و عمر بیشتر در مقایسه با سنگ را ارائه می‌دهد.
به منظور آشنایی بیشتر و آموزش نحوه اجرای آزمایش انواع روش‌های کف‌سازی نظیر کفسازی بتن سخت صنعتی، فوم بتن، سبک واش و سایر متدها، خواهشمندیم به وب‌سایت گروه مهندسی بتن آزما مراجعه فرمایید. همچنین می‌توانید با کارشناسان فنی و فروش محصولات شیمیایی ساختمانی و کف‌سازی ما در شهرهای شیراز، نوشهر، اهواز، اصفهان، مشهد و دیگر نقاط کشور تماس حاصل نمایید:


02177452062
09362782379

https://aebeton.com/