سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۳/۰۵/۱۴
جلسه صفر از کلاس آنلاین هوش و استعداد تحلیلی ششم IQ استاد بهنام بناپور ویژه قبولی در آزمون های تیزهوشان سمپاد و مدارس برتر
زمان شروع دوره 13 مرداد 1403
زمان کلاس شنبه ها 16:00 تا 18:20

جهت شرکت رایگان در کلاس ها آنلاین استاد بناپور به سایت زیر مراجعه کنید
https://clsn.ir/rgst
برای مشاهده همه کلاس ها به سایت زیر مراجعه کنید
https://classnew.ir
https://maktabeno.com
در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر »»» 02191307075
09353449442
درباره دوره:
مدرسه‌های تیزهوشان همیشه یکی از هدف‌های اکثر دانش‌آموزان و البته خانواده‌های آن‌ها است که با توجه به سطح بالاتر کیفیت آموزش و فعالیت‌های جانبی، هدف بی‌راهی هم نیست.
یکی از مهمترین دروس برای موفقیت در آزمون ورود به مدارس استعدادهای درخشان، درس هوش است. شاید در ابتدا دوره‌ای برای آموزش درس هوش عجیب به نظر برسد اما با توجه به این که این درس به چندین بخش هوش تصویری، هوش کلامی، هوش منطقی، هوش ریاضی، هوش فضایی و هوش فنی مکانیکی تقسیم می‌شود، یک دوره آموزشی جامع برای موفقیت در این درس لازم به نظر می‌رسد.
در این دوره، تمامی مباحث و سوالات هرکدام از این بخش‌ها به صورت تحلیلی بررسی می‌شود و تمرین‌ها و آزمون‌هایی با رویکرد آموزشی به صورت مداوم ارائه می‌شود. علاوه بر این، تکنیک‌های تست‌زنی سوالات هوش، آرامش روحی در سر جلسه و مبارزه با استرس در جلسه آزمون از نکات جذاب دیگر این دوره آموزشی است.
در این دوره گلچین بهترین مطالب از مجموعه‌ای از بهترین کتاب‌های هوش انتخاب می‌شود و جامع‌ترین رویکرد قدرت حل مسئله، افزایش ظرفیت ذهن، طرح و حل معما و اصول ابتدایی منطق ارائه می‌شود.
موفقیت در درس هوش می‌تواند برگ برنده قبولی در آزمون مدارس استعدادهای درخشان باشد و این دوره تضمین موفقیت دانش‌آموز شما در این درس است.
آموزش