سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۳/۰۷/۱۹
ثبت نام در گرند کپیتال: https://copytrade.biz/h-grandcapital/
‫بررسی بروکر گرند کپیتال: https://copytrade.biz/grandcapital-broker/
‫پشتیبانی: https://copytrade.biz/telegram01/

بررسی بروکر گرند کپیتال - ورود به سایت و ثبت نام بروکر [Grand Capital]
بروکر گرند کپیتال (Grand Capital) در سال 2006 میلادی تاسیس شده است و در حال حاضر در لیست بهترین بروکرهای باینری آپشن برای ایرانی ها نیز قرار دارد. در واقع از همان ابتدای تاسیس سه اصل اساسی "اعتماد، کیفیت و قابلیت اطمینان بودن" را، سر لوحه امور خود قرار داده، و همواره منافع معامله گران را بالاتر از هر چیز دیگری قرار داده است.
بروکر [grand capital] به عنوان یکی از کارگزاران معتبر و با سابقه در بازار فارکس و باینری آپشن دارای «امتیاز 3.1» در سایت معتبر [Trustpilot] می باشد.
این کارگزاری، بیش از [500 ابزار مالی] که شامل "ارز، ارز دیجیتال، CFD روی سهام، شاخص‌ها، کالاها و فلزات" می باشد را برای «144 کشور» پوشش می دهد و همچنین خدمات گسترده و [24/7] برای "معامله گری در بازار فارکس" ارائه می‌ دهد.
همچنین، گرند کپیتال با ارائه حساب‌ های متنوع، از جمله "حساب‌ های استاندارد"، ECN و بدون سوآپ، و همچنین پلتفرم‌ های معاملاتی محبوبی مانند، [MetaTrader 4] و [MetaTrader 5] توانسته نیازهای مختلف معامله‌ گران را برآورده سازد.
این بروکر با پشتیبانی از روش‌ های متنوع واریز و برداشت، خدمات آموزشی رایگان و ابزارهای تحلیلی پیشرفته و ارائه "15 زبان زنده دنیا"، به یکی از گزینه‌ های محبوب برای «بیش از 1,500,000 مشتری» تبدیل شده است.

00:00 مقدمه کپی ترید بیزنس
00:17 معرفی گرندکپیتال
06:00 انواع حساب ها
10:13 باینری آپشن گرند کپیتال
11:01 مقایسه با پاکت آپشن
18:12 حساب کپی ترید گرندکپیتال
19:40 بونوس و طرح های تشویقی
21:00 مراحل ثبت نام

#copytradebiz #کپی_ترید_بیزنس #بروکر_فارکس
آموزش