سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۳/۰۶/۱۳
پارکت لمینت مونتکس MOONTEX-MT20 با نام DARK OAK و رنگ تیره ساخت شرکت ایرانی مونتکس است. این محصول تحت نظارت استاندارد E1 تولید می‌گردد. مغزی این پارکت لمینت از HDF(چامسون ترک)، روکش شات دکور آلمان، مقاومت سایشی AC4، ضخامت 8 میلی متر است. دبل کلیک ها در این محصول بسیار مقاوم بوده و عمر طولانی برای پارکت لمینت را نوید می‌دهند. شرکت دکور تجارت کاسپین مرکز خرید پارکت لمینت مونتکس MOONTEX، محصولات این شرکت را با ارائه گارانتی در اختیار شما قرار می‌دهد. برای خرید پارکت لمینت مونتکس با شماره 09102447900 در تماس باشید.
خرید اینترنتی پارکت لمینت مونتکس با گارانتی 10 ساله کتبی
اگر به دنبال پارکت لمینت با استانداردهای جهانی و همین طور رنگ‌های زیبا و منحصر به فرد می باشید پارکت لمینت مونتکس تمامی ویژگی های مورد نیاز شما را دارا می باشد. این

پارکت لمینت مونتکس دارای HDF (مغزی پارکت لمینت) از شرکت کاستامانو و روکش از شرکت شات دکور آلمان است. طرح بندی و رنگهای متنوع از این محصول گزینه های زیادی برای خرید پارکت در اختیار شما قرار میدهد. کیفیت بالای این محصول در حد استانداردهای جهانی است.

به دلیل مرغوبیت کالا در محصولات مونتکس، پارکت لمینت مونتکس MOONTEX-MT20 در کاربری مسکونی 10- 12 سال عمر مفید خواهند داشت. شرکت دکور تجارت کاسپین نمایندگی رسمی محصولات مونتکس، پارکت لمینت مونتکس را با گارانتی 10 ساله کتبی در اختیار شما قرار می‌دهد. برای خرید پارکت و لمینت می توانید با شماره 09102447900 در تماس باشید.
خرید پارکت لمینت مونتکس MOONTEX
https://decortejarat.com/product-category/laminate-parquet/montex-laminate-parquet/
خرید پارکت لمینت از بهترین برندها
https://decortejarat.com/product-category/laminate-parquet/