سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
https://www.digi-follower.com/download-quora/
برنامه quora یکی از بهترین وب‌ سایت ها برای سؤال و جواب است که در آن می‌ توانید به پاسخ تمامی سوال های خود دست پیدا کنید. برنامه کورا یک سرویس بسیار کاربردی است که به نوعی میتوان آن را یک شبکه‌ اجتماعی بسیار محبوب دانست. شما می‌ توانید این برنامه را از وب‌ سایت دیجی فالوور به‌ صورت رایگان برای سیستم‌ عامل‌ های آندروید و آیفون دانلود کنید تا بتوانید از آن استفاده نمایید. توجه داشته باشید که برای استفاده از این برنامه نیاز به یک حساب کاربری دارید. حسابی که از طریق فیس‌ بوک و یا گوگل می‌ توانید در آن ثبت‌ نام کنید.
در این برنامه انواع موضوعات مختلفی را میتوان در زمینه‌ های فناوری، آموزش، سیاست، کسب‌وکار، فرهنگ، ورزش و موسیقی مشاهده کرد. سؤال‌ های بسیاری در زمینه‌ های مختلف در این وب‌ سایت قابل‌ مشاهده هستند که افراد به آنها پاسخ داده اند. همچنین امکان بیان نظرات در مورد سوال و پاسخ‌ ها نیز وجود دارد. درحقیقت quora را میتوان یک منبع اطلاعاتی بسیار قوی دانست که در آن بسیاری از متخصصان، نویسندگان، دانشمندان و افرادی با اطلاعات بالا گردهم آمده اند. امروزه این برنامه بیش‌ از ۵۰۰ میلیون کاربر از سراسر جهان دارد و به‌ عنوان یکی از بهترین منابع اطلاعاتی شناخته می‌ شود.
آموزش