سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
کانال تایید شده مایکت
۱۳۹۸/۰۴/۳۰
این برنامه اندرویدی را از آدرس https://myket.ir/app/com.bearhugmedia.android_magichairsalonmakeover دانلود کنید.
یکی بود، یکی نبود، زیر گنبد کبود، یه قلمروی پادشاهی توی سرزمین پریان وجود داشت که توسط پرنس کریستوس محبوب و پرنسس ژولیت اداره میشد. پرنسس ژولیت یه دختر زیبا بود با موهایی بلند و طلایی و جادویی! یه روز قبل از ازدواج این دو نفر، یه جادوگر خبیث به زور وارد قلعه شد و پرنسس ژولیت رو با خودش به یه برج مخفی برد که خیلی دورتر از قلمروی پادشاهی و در اعماق جنگل بود. جادوگر خبیث خیلی مریض بود و بنابراین به انرژی و قدرت موهای بلند و جادویی پرنسس ژولیت احتیاج داشت. پرنسس ژولیت بیچاره حالا منتظر شماست که بهش کمک کنید و طلسم جادوگر رو بشکنید و اونو به پرنس کریستوس محبوبش برسونید.

آیا شما به شناسایی و کشف برج اسرارآمیز علاقه دارید؟ پس بیایید تا از نیروی جادویی استفاده کنیم تا پرنسس ژولیت و موهای بلندش رو نجات بدیم! شما یک عالمه شکل و بطری های رنگ مختلف با معجونهای جادویی فراوان دارید. در بازی سالنِ موهای جادوییِ پرنسس مو بلند، میتونید موهای بلند و جادویی پرنسس رو بچینید، فر کنید، رنگ کنید و فرم بدید، هر جوری که دوست دارید!!!

ویژگی های برنامه:
-یک بازی با یک سالن آرایشی برای پرنسس با موهای جادویی