سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
باورهای باورنکردنی از جادوگری و خرافات تا حدس وگمان ها و پیش بینی های عجیب و غریب، بخش های ناشناخته زندگی هستند که از قرون گذشته تا کنون وجود داشته است.قطعا اگر این خرافه ها دامنه تخریب و مشکل آفرینی آن، تنها به شخص خرافاتی محدود می شد تااین حد اهمیت نداشت. مثلا باورهایی مثل اینکه اگر تفاه روی چای باشد میهمان می آید اگر چه ممکن است جای نقد داشته باشد ولی داشتن چنین باور یا عقیده ای برای جامعه و محیط زیست مشکل ایجاد نمی کند . اما بعضی باورها که نمونه هایی از آن را در این فیلم مشاهده می کنیم سموم مهلکی هستند که چرخه زیست و طبیعت را با اختلال مواجه می کنند و به دلیل داشتن چنین تصورات احمقانه ای هزاران حیوان بی گناه کشته می شوند. آگاه سازی، فرهنگ سازی و مبارزه با خرافات وظیفه ای است که هر انسان آگاه و شرافتمندی باید به قدر وسع برای حصول آن بکوشد. رادیو دارالفنون کوشیده است تا با جمع آوری و تولید محتوای فرهنگی با تابش نور آگاهی و فرهنگسازی چنین اندیشه هایی را از ظلمت جهل خارج و در مسیر آگاه سازی قرار دهد.
که بزرگان گفته اند: به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل. و گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم. برای مشاهده سایر ویدئوها به وب سایت رسمی رادیو دارالفنون مراجعه فرمائید.
آموزش