سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
ثبت شرکت و نوآفرینی از جمله مباحث مهم در دنیای کسب‌ و کار هستند که به توسعه و رونق فعالیت‌های اقتصادی کمک می‌کنند. در ادامه آقای دکتر ملکپور، به بررسی این دو مفهوم می‌پردازند:
ثبت شرکت یکی از روش‌های اقدام برای مهاجرت به فرانسه است که نیاز به سرمایه گذاری و حساب باز کردن دارد. نوآفرینی، روش دیگری است که به سرمایه‌ گذاری نیاز ندارد و برای اقدام، تنها نیازمند بیزینس پلن است.
شما می‌توانید در هر دو روش، با ویزای همراه اقدام کنید، هر دو روش به علت قوانین مالیاتی، شرط حضور دارند، مدرک زبان نمی‌خواهد و تحصیل فرزندان هم، رایگان است.
همیشه برای انتخاب بین چند گزینه، مقایسه، ایده بهتری خواهد بود اما این به این معنا نیست که اگر بخواهید برای فرانسه اقدام کنید، روش نوآفرینی مناسب برای همه باشد.
بسیار اهمیت دارد که از چه کسی خط می‌گیرید پس حتما با مشاوره‌های مختلف صحبت بکنید و از آن‌ها بخواهید تا مسیرهای مختلف را براتون مقایسه کنند.
پیشنهاد ما مشاوره vip آقای دکتر ملکپور است که خدمات بسیار خوبی را ارائه می‌دهد و با تحلیل و بررسی، باعث شناخت شما از کشورها، مسیرها و روش‌های مختلف می‌شود و در نهایت، شما می‌توانید بهترین مسیر را با توجه به شرایط خود، انتخاب کنید.
آموزش