سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
نام صحنه: Jinam
نام تولد: کیم جی وونگ
موقعیت: خواننده اصلی ، رقصنده سرب ، رپر
تاریخ تولد: 14 دسامبر 1998
علامت زودیاک: قوس
قد: 180 سانتی متر
وزن: 65 کیلوگرم
گروه خونی: AB
این بازیگر تازه کار در 14 دسامبر 1998 در کره جنوبی متولد شد. از کودکی همیشه به فکر خواننده شدن بود و علاقه ای به رقصیدن داشت اما با مخالفت والدینش روبرو شد. وقتی والدینش علاقه او به آواز و رقص را درک کردند ، سرانجام تسلیم شدند. او 7 سال قبل از اولین حضورش در سال 2016 سخت تمرین کرد. او کار خود را به عنوان یک بت کی پاپ و عضو Entertainment's INX به عنوان جی نام آغاز کرد. اولین اجرای kpop با موفقیت انجام شد ، اما یک سال بعد ، این گروه به دلیل شرایط پیش بینی نشده به بازار محلی راه پیدا نکردند. پس از یک سال ، این گروه منجر به انحلال می شود.
در سال های بعد ، جی وونگ به دو گروه قبل از شروع ، از جمله ATEEN (2018-2019) و B.I.T (2019) ، با نام هنری King رفت. این گروه ها در ژاپن به سختی تبلیغ می کردند و هنوز در کره حضور نداشتند. اما این نکته برجسته شد که اعضای ATEEN قربانیان حمله جنسی از طرف شرکت خود بودند. بنابراین منجر به حل شدن می شود. در همین حال ، B.I.T. غیر فعال ماند بعداً خبر از پیروزی گروه در دادخواست علیه آژانسشان برای لغو قرارداد انحصاری آنها به دلیل شرایط نامناسب کار و عدم پشتیبانی منتشر شد.

او حتی به طور خلاصه به عنوان مدل در هفته های مد تایوان و چین در سال 2019 قدم زد. حتی در روزهای بت kpop ، او موضوع ظاهر برجسته خود در طول فعالیت های گروهی بود. وی حتی در پلتفرم رسانه ای بیلبورد چالش 2020 موفق به کسب رتبه اول در گروه مردان شد.
اندکی بعد ، سه تلاش به عنوان یک بت kpop انجام شد. او کار خود را شروع کرد ، اما این بار در بازیگری. او کار بازیگری خود را با تصویری جدید با نام واقعی خود آغاز کرد. خوشبختانه او در این فیلم درام جدید تلویزیونی Naver TV "خون شیرین" را به خود اختصاص داد. این سریال در 24 مارس 2021 پخش شد. او در حال بازی در نقش ChiWoo ، یک خون آشام تجار خوش تیپ است. او به کره جنوبی آمد تا YeonSeo ، رهبر اصلی ، را متقاعد کند تا به عنوان یک بدنساز برای او کار کند. از آنجا که این دردسر ساز ، تصمیم می گیرد برای یافتن خون عالی در همان دبیرستان Yeon Seo تحصیل کند.