سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
درخواست هزاران نفر از شهروندان انگلیسی‌ که معتقدند در پی دریافت واکسن کرونا دچار عوارض شده اند، پس از بررسی‌های پزشکی رد شده است.

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از لندن؛ روزنامه دیلی تلگراف به تازگی نوشت: حدود ۱۴ هزار نفر که معتقدند پس از دریافت واکسن کرونا، دچار معلولیت شده اند، خواهان تاوان شده اند. جیمی اسکات، یکی از این افراد است که می‌گوید: «من فکر می‌کنم آسترازنکا و دولت باید درباره خطر‌های استفاده از واکسن کرونا را به مردم توضیح می‌دادند. من که دارای فرزندان کوچکم، اگر از این پیامد‌ها اطلاع داشتم، هیچ وقت از واکسن آسترازنکا استفاده نمی‌کردم.»

جیمی می‌افزاید: ۱۰ روز پس از دریافت دوز نخست واکسن انگلیسی - سوئدی آسترازنکا، با سر درد شدید از خواب بیدار شدم، مدام استفراغ می‌کردم و گفتارم مختل شده بود. پس از انتقال به بیمارستان پزشکان گفتند معلوم شد لخته‌ای مانع رسیدن خون به معزم می‌شود و دچار خونریزی مغزی نیز شده بودم.

همسر جیمی اسکات هم در این باره می‌گوید: به من گفتند اگر به هوش هم بیاید، با این همه عوارض، دیگر آدم قبلی نمی‌شود. ما خوشحالیم که همسرم زنده ماند، اما زندگی ما با عوارضی که دارد کاملا به هم ریخته است.
اخبار و سیاست