سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۳/۰۵/۲۲
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، هنوز برداشته شدن شرط گواهینامه به ما ابلاغ نشده. چندی پیش، یکی از مدیران دیوان عدالت اداری از برداشته شدن شرط داشتن گواهینامه برای ثبت‌نام خودرو خبر داده بود، ایران‌خودرو در جدیدترین اطلاعیه خود که مربوط به عرضه هفته آینده است، اعلام کرده که هنوز این موضوع به ما ابلاغ نشده، اما به محض ابلاغ حذف خواهد شد.
---
بلیت پرواز‌های اربعین و سردرگمی زائران. به گفته رئیس دیوان محاسبات، در روز‌های اخیر دیوان محاسبات گزارش‌هایی مبنی بر نارضایتی مردم در تهیه بلیت پرواز‌های اربعین دریافت کرده است. بازرسان دیوان محاسبات به بررسی تخلفات احتمالی می‌پردازند تا شرکت‌هایی که وعده‌های محقق نشده می‌دهند بررسی شوند.
---
دستگیری کلاهبرداران خانه‌های خالی. دادستان عمومی و انقلاب تهران از دستگیری ۶ متهم که با انتشار آگهی در سایت دیوار، خانه‌های خالی مردم را اجاره می‌دادند، خبر داد. متهمان اصلی پرونده ۶ نفر آقا و خانم هستند که با کلاهبرداری از طریق انتقال منافع املاک متعلق به غیر به مبلغ ۱۴ میلیارد تومان و جعل اسناد دولتی و استفاده از اسناد مجعول تحت پیگرد قضایی قرار گرفتند.
---
هوای تهران در وضعیت ناسالم. هوای شهر تهران هم‌اکنون با شاخص ۱۱۸ در وضعیت آلوده برای گروه‌های حساس قرار دارد؛ و تصویری هم از آسمان آلوده امروز تهران ببینید.
اخبار و سیاست