سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
فروش فوق‌روان‌کننده‌های قوی بتن با استفاده از فرمولاسیون نوین، که شامل ترکیبی از مواد ابرروانساز نسل سوم پلی‌کربوکسیلات اتر و پلی‌نفتالین سولفونات در انواع نرمال، دیرگیر و زودگیر است، با قیمت تولیدکننده و بهترین عملکرد و ویژگی‌های خاص عرضه می‌شود. این محصولات برای کاربرد استاندارد در خط تولید صنعتی سنگ مصنوعی، ساخت بتن خودتراکم و مقاوم‌سازی بتن ستون و سایر اجزای ساختمان بسیار مناسب هستند.

انواع روان‌کننده‌های بتن با کاهش نسبت درصد آب به سیمان، حداکثر اسلامپ مجاز را ارائه می‌دهند و تأثیر زیادی بر بهبود مقاومت و بهینه‌سازی مشخصات فنی بتن‌ریزی با حداقل دوز مصرف در طرح اختلاط دارند.

برای دریافت کاتالوگ و لیست قیمت روزانه هر لیتر از انواع فوق‌روان‌کننده‌های بتن که بر اساس مواد شیمیایی شامل پودری نفتالینی، لیگنو و مایع رزین کربوکسیلاتی تولید می‌شوند، لطفاً با ما تماس بگیرید. همچنین برای مشاوره در زمینه نوع فوق و ابرروان‌کننده بتن، نحوه محاسبه، شرایط نگهداری، وزن مخصوص، مزایا و معایب و تأثیر استفاده از آن‌ها در ترکیب با سایر افزودنی‌های شیمی ساختمان، خواهشمندیم با کارشناسان فنی و فروش گروه مهندسی بتن آزما و یا نمایندگی‌های ما در شهرهای قم، البرز، شیراز، اصفهان، تبریز، کرج، تهران، اهواز، اراک، ساری، رشت، یزد، زنجان، مازندران، کرمان و سایر نقاط ایران تماس بگیرید:

02177452062
09362782379

https://aebeton.com/
علم و فن آوری