سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۳/۰۵/۰۳
یکی از مهم ترین تصمیماتی که افراد در هنگام طراحی آشپزخانه باید بگیرند، انتخاب نوع کابینت ها است. دو نوع از پرطرفدارترین کابینت های موجود در بازار، کابینت ام دی اف و کابینت های گلاس است.
قیمت کابینت های گلاس کمی از ام دی اف بالاتر است. به همین دلیل اگر با محدودیت بودجه روبرو هستید می توانید از بین های گلاس و ام دی اف، کابینت ام دی اف را که ارزان تر است انتخاب کنید.
کابینت های گلاس به دلیل شفاف و درخشان بودن، دارای ظاهری بسیار جذاب و زیبا است. کابینت های ام دی اف اگرچه می توانند با استفاده از رنگ ها و طرح های متنوع، ظاهری زیبا داشته باشند، اما شفافیت ندارند و اگر انعکاس نور و درخشان بودن برای شما مهم است، ام دی اف نمی تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
کابینت های گلاس به دلیل سطح درخشان و شفاف خود بسیار لک پذیر است و نیازمند دقت و مراقبت بیشتری در تمیز کردن می باشد. مقاومت کابینت های گلاس در برابر رطوبت بسیار بیشتر از کابینت ام دی اف است و این موضوع نگهداری و مراقبت از کابینت های گلاس را ساده تر می کند.
https://machoob.com/glass-or-mdf-cabinets-are-better/