سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۲/۰۷/۱۳
همان طور که می دانید برای تولید باد خنک نیاز به گاز مبرد در کولر گازی الزامی است حال سوال اینجاست که چگونه بفهمیم گاز کولر گازی کم شده ؟ یکی از ساده ترین راه های تشخیص کم بودن گاز کولر گازی نداشتن باد خنک است البته لازم است بدانید کمبود گاز در کولر گازی با نشانه های دیگری هم همراه است که باید آن ها را بدانید.
برای تعمیر و سرویس کولر گازی خود می توانید از سرویس تعمیرات کولر گازی کاردون استفاده کنید:
https://kardoon.ir/service-air-conditioner/

چگونه بفهمیم گاز کولر گازی کم شده ؟
امکان دارید هنگام مشاهده قبض برق در آخر ماه غافلگیر شوید شاید یکی از دلایل این اتفاق کمبود گاز کولر گازی باشد زیرا در صورت کم بودن گاز دستگاه به طور یکسره و با فشار بیشتری کار می کند بنابراین هزینه های بالای برق را برایتان به همراه خواهد داشت. البته که قبل از اینکه با قبض بالای برق غافلگیر شوید می توانید با کمک نشانه های دیگری که در ادامه مطلب به آن ها می پردازیم از پرداخت هزینه های بالای برق جلوگیری نمایید.
همان طور که می دانید کولر گازی گرمای محیط را گرفته و سرمای مطلوبی تولید می کند در نتیجه اگر از این هوای مطلوب بی بهره مانده اید باید بدانید به یکی از نشانه های کم بودن گاز کولر گازی رسیده اید. در حقیقت یکی از ساده ترین دلایل و نشانه های کم بودن گاز کولر گازی باد گرم است اگر متوجه شده اید به تازگی باد گرم از کولرتان خارج می شود حتما از یک فرد متخصص برای بررسی میزان شارژ گاز کولر کمک بخواهید.

اگر کولر گازی را به تازگی خریده اید و برای نصب آن می خواهید خودتان دست به کار شوید لازم است بدانید باید حتما گاز آن را شارژ کنید بنابراین در صورتی که در این زمینه تخصص ندارید کار نصب و راه اندازی را به شرکت های معتبر واگذار کنید. زیرا در صورتی که کولر گازی شما به درستی شارژ نشود در آینده عملکرد مطلوبی نخواهد داشت.
برای خواندن ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید:
https://kardoon.ir/2020/10/06/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a8%d9%81%d9%87%d9%85%db%8c%d9%85-%da%af%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d9%88%d9%84%d8%b1-%da%af%d8%a7%d8%b2%db%8c-%da%a9%d9%85-%d8%b4%d8%af%d9%87/
آموزش