سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
عوارض مصرف ماری جوانا /گل یا ماریجوانا؟

مرکز ترک اعتیاد بهبودی کرج، ناجی رهایی از چنگ ماری جوانا

در دنیایی که روز به روز با چالش‌های نوین روبرو می‌شویم، گاه غرق در روزمرگی، به دنبال راهی برای رهایی از فشارها و یافتن آرامش هستیم. اما گاهی این جستجو، ما را به مسیری پرخطر و تباه‌کننده سوق می‌دهد. مصرف ماری جوانا، که در نگاه اول ممکن است راهی برای سرخوشی و فرار از مشکلات به نظر آید، تاریکی هولناکی را در اعماق وجودمان ریشه می‌دواند.

مرکز ترک اعتیاد بهبودی کرج با آگاهی از این تاریکی، با دستان پرمهر و تخصصی خود، نوری از امید را در دل گمراهان در تاریکی اعتیاد روشن می‌کند.

عوارض ماری جوانا، دامی پنهان در لفافه لذت:

توهم، اضطراب و افسردگی: ماری جوانا، قاتلی خاموش که آرامش ذهن را می‌رباید و تاریکی را به مهمان ناخوانده‌ی روحمان تبدیل می‌کند.
اعتیاد: باتلاقی هولناک که رهایی از آن بدون یاری متخصصان، امری دشوار و طاقت‌فرسا است.
آسیب به سلامتی: ماری جوانا، امانتی به نام سلامتی را بی‌رحمانه از ما می‌گیرد و ما را در ورطه‌ی بیماری‌های تنفسی، قلبی و روانی فرو می‌برد.
از دست رفتن فرصت‌ها: این تاریکی زندگی، تار و پود آرزوها و اهدافمان را نیز از هم می‌پاشد و ما را از مسیر درست زندگی منحرف می‌کند.

مرکز ترک اعتیاد بهبودی کرج، نوری در تاریکی:

اما در این تاریکی مطلق، امیدی روشن وجود دارد. مرکز ترک اعتیاد بهبودی کرج با بهره‌گیری از مجرب‌ترین متخصصان و ارائه‌ی برنامه‌های درمانی جامع و personalize شده، به یاری شما می‌آید تا از چنگ این اهریمن رها شوید و به سوی روشنایی زندگی گام بردارید.
خدمات ما:
سم‌زدایی: اولین قدم در مسیر رهایی، پاکسازی بدن از سموم مهلک ماری جوانا است.
روان درمانی: ریشه‌یابی مشکلات و اختلالات روانی ناشی از اعتیاد و ارائه‌ی راهکارهای درمانی مناسب
حمایت‌های اجتماعی: گروه درمانی، مشاوره خانواده و مددکاری اجتماعی برای بازگشت به زندگی سالم
برنامه‌های آموزشی: آموزش مهارت‌های زندگی، پیشگیری از لغزش و توانمندسازی برای مقابله با چالش‌ها

وب‌سایت:
www.behboodiclinic.com

شما می‌توانید با شماره‌های 02636672080، 02636602933، 02636637200 یا 09304433997 تماس بگیرید یا به کلینیک ترک اعتیاد بهبودی به آدرس : البرز، کرج، فردیس، حافظیه، خیابان سعدی، تقاطع گلستان مراجعه کنید