سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۱/۰۵/۲۵
انواع وافل یک طرفه:


قالبهای یک طرفه کهن پیشه در آکس به آکس ۶۰ و ۷۰ سانتی متر و در طول ۱۰ تا ۵۰ سانتی متر و قطعه درپوش ۱۵ سانتی متری در حال تولید می باشد که در هنگام چفت و بست قابلیت مونتاژ تا ۴ متر طول را دارد.




طول عمر قالب‌ها و تمایز با سایر قالب‌ها:


قالب‌های وافل کهن پیشه به علت شکل هندسی خاص و کیفیت بالای تولید ، امکان استفاده بیش از ۵۰ بار در سقف های بتنی را فراهم می سازد.
علاوه بر این به دلیل فدم استفاده از زاویه های تند در سطح روی قالب ها از بروز ترک های مویی در سطح بتن جلو گیری می کند.





کاهش هزینه اجرا و تفاوت با سایر روش های موجود:


یکی از عمده ترین تفاوت های سیستم نوین وافل استفاده از تیرچه درجا و حذف تیرچه از پیش ساخته شده می باشد که این امر باعث کاهش مصرف میلگرد ، حذف هزینه های ساخت و حمل تیرچه پیش ساخته میشود علاوه بر آن و یکپارچه‌گی بتن سقف و تیرچه باعث به حداقل رساندن لرزش در سقف میشود. در کل استفاده از سیستم سقف وافل یک طرفه باعث افزایش ایمنی ، سرعت و کیفیت اجرا و کاهش هزینه تا ۲۰ درصد نسبت به سیستم های سنتی می گردد.

همچنین سقف وافل یکطرفه به دلیل استفاده مکرر از قالب‌ها هزینه های اجرایی را به شکل چشم گیری کاهش می دهد و شرایط باز خرید قالب‌ها امکان بازگشت سرمایه از دیگر تفاوت های این سیستم با روش سنتی ساخت می باشد.




بارگذاری:


اصلاح الگوی اجرا و محاسبات باعث کاهش بار مرده سقف و در نتیجه افزایش مقاومت در برابر زلزله می گردد.

www.kohanpisheh.com
علم و فن آوری