سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
راه اندازی خط تولید ذغال، یکی از کسب و کارهای پرسود است که شرایط ویژه‌ی خود را دارد. خرید و فروش ذغال، با تقاضا و استقبال بسیار زیادی مواجه است. همین موضوع، برخی از سرمایه گذاران را به راه اندازی خط تولید ذغال متمایل می‌کند. برای راه اندازی خط تولید ذغال باید به فکر فضای مناسب و تجهیزات لازم باشید. در این ویدیو که توسط گروه صنعتی ماشین سازی متحدان تولید شده است؛ به طور کامل در رابطه با تجهیزات لازم برای راه اندازی خط تولید ذغال، شرایط و امکاناتی که باید فراهم کنید و هزینه‌ها و درآمد راه اندازی خط تولید ذغال فشرده در ایران صحبت خواهیم کرد. 09121085068 / 09127648463 (آقای محمدیان)
اگر علاقمند هستید یک کسب و کار پر درآمد راه اندازی کنید، بدون شک تولید ذغال انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. سرمایه لازم برای راه اندازی خط تولید ذغال نسبت به سایر کسب و کارها بسیار پایین‌تر است. از طرفی شما مطمئن خواهید بود که با کمک این کسب و کار به صورت ماهیانه درآمد قابل قبولی خواهید داشت. شما می‌توانید برای شروع این کار از کارشناسان ما مشاوره‌های لازم را دریافت کنید. (تا انتهای ویدیو همراه ما باشید.)
--
راه‌ اندازی خط تولید ذغال فشرده | https://www.motahedan-machin.com/coal-production-line/
.
کارآفرینی و اشتغال‌زایی | https://www.motahedan-machin.com/category/entrepreneurship/

--
00:41 نکات مهم برای اجاره کارگاه تولید ذغال فشرده
01:42 نحوه تولید ذغال فشرده
02:41 تجهیزات لازم برای راه اندازی خط تولید ذغال فشرده
03:00 کوره نیمه صنعتی ذغال فشرده
03:36 دستگاه نیو توربو ذغال فشرده
04:11 دستگاه سرند ذغال فشرده
04:45 دستگاه سکه کن یک تیغ
05:13 درآمد خط تولید ذغال فشرده
06:14 هزینه راه اندازی خط تولید ذغال فشرده
07:48 دسته بندی هزینه‌های خط تولید ذغال فشرده
08:46 معایب تولید ذغال فشرده
آموزش