سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
تویوتا کمری 2025 یکی از جدیدترین مدل‌های این خودروساز ژاپنی است که با تغییرات و به‌روزرسانی‌های قابل توجهی وارد بازار شده است. این خودرو با طراحی مدرن و امکانات پیشرفته، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به خودروهای سدان را به خود جلب کرده است.

طراحی و ظاهر
تویوتا کمری 2025 با طراحی جدید و جذاب خود، از جلوپنجره بزرگ و چراغ‌های LED باریک بهره می‌برد که به آن ظاهری تهاجمی و مدرن می‌بخشد. خطوط بدنه پیچیده‌تر و حجم‌دهی‌های جدید در قسمت‌های مختلف خودرو، به آن ظاهری اسپرت و دینامیک داده است.

پیشرانه و عملکرد
این مدل با پیشرانه ۲.۵ لیتری چهار سیلندر و سیستم هیبریدی عرضه می‌شود که توان تولید ۲۲۵ اسب بخار را دارد. نسخه چهارچرخ متحرک این خودرو نیز با موتور برقی جداگانه در محور عقب، قدرتی معادل ۲۳۲ اسب بخار ارائه می‌دهد. گیربکس اتوماتیک پیوسته‌متغیر (CVT) نیز به بهبود کارایی و کاهش مصرف سوخت کمک می‌کند.

امکانات داخلی
در داخل کابین، تویوتا کمری 2025 با نمایشگر لمسی ۸ اینچی و پنل دیجیتال ۷ اینچی پشت فرمان عرضه می‌شود. نسخه‌های بالاتر این خودرو دارای نمایشگر ۱۲.۳ اینچی و امکاناتی مانند شارژر بی‌سیم، نمایشگر هدآپ (HUD) و سیستم صوتی JBL با ۹ بلندگو هستند. پوشش چرم برای صندلی‌ها و تودری‌ها در سه رنگ مختلف نیز از دیگر امکانات این خودرو است.

منبع: https://carsmagz.ir/
خودرو و وسایل نقلیه