«جوانی خود را وقف توسعهی یک بازی بیشوجو کنید که بازیکنان را عاشق کند!»
میکو اوئهارا، یک دانشجوی کالج، در سال 1992 شروع به کار نیمهوقت در یک فروشگاه کامپیوتر کرد.
با اینحال، در پشت صحنه، فروشگاه یک سازندهی بازیهای اروتیک و متخصص در بازیهای بیشوجو بود. میکو، یک هنرمند بااستعداد، بعد از فرار کارکنان ناگهان به عنوان طراح گرافیک جایگزین استخدام میشود، با اینکه او تا به حال هرگز تصویر +18 نکشیده بود.
آیا میتواند بازی را با موفقیت تکمیل کند؟
با یک کامپیوتر 16 بیتی به عنوان همکارش، شغل او به عنوان یک سازنده آغاز میشود.