سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
کانال تایید شده آکادمی نیک درس
۱۴۰۳/۰۷/۲۷
بیش از 14 ساعت آموزش ماشین های الکتریکی 2 با کیفیت بالا، حجم کم و هزینه پایین در آکادمی نیک درس در اختیار مخاطبین قرار دارد.
درس ماشین های الکتریکی 2 یکی از دروس بسیار مهم و جذاب رشته مهندسی برق بوده که در اکثر گرایش‌های مهندسی برق در دانشگاه باید گذرانده شود.
ماشین‌های القایی مخصوصاً موتورهای القایی بیشترین کاربرد را در پلنت‌های صنعتی دارند و به محض ورود به یک پلنت صنعتی با انواع موتورهای القایی رو به رو می‌شویم. لذا تسلط بر نحوه عملکرد موتور القایی بسیار حائز اهمیت می‌باشد. در این فصل ماشین‌های القایی با تمرکز بر موتور القایی آموزش داده خواهد شد. در ابتدا ساختار کلی ماشین القایی را آموزش دیده سپس نحوه عملکرد ماشین القایی را بررسی خواهیم نمود. در ادامه روابط مهم ماشین القایی مانند لغزش، توان، گشتاور و ... را استخراج نموده و در نهایت یک مدار معادل برای موتور القایی رسم خواهیم نمود. مدهای کاری مختلف ماشین القایی را بررسی کرده و در انتها روش‌های راه‌اندازی و کنترل میزان دور موتور القایی را فرا خواهیم گرفت.
--------------------
جهت تهیه کامل آموزش می‌توانید از لینک زیر اقدام نمائید.
https://nikdars.com/edu/mhpmae06-00043-electric-machines-2/?playlist=fb30606&video=67eec09
در صورت تمایل به تدریس در آکادمی نیک درس، مهارت‌های خود را در فرم همکاری با ما در وب سایت آکادمی نیک درس وارد نمائید.
https://NikDars.com
پیج اینستاگرام مجموعه نیک درس
آموزش