سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۳/۰۱/۱۸
سال 1402 تیم تحقیق و توسعه ژونات با مأموریت معرفی خدمات مجموعه به شرکتها، سازمانها و ارگانهای دولتی شروع به شناسایی و جذب این مشتریان نمود. در همین راستا و با لطف الهی توانست، گامی بلند در ثبت مشتریان سازمانی و ارگانی دولتی و خصوصی برداشت و ارائه محصولات باکیفیت بنا به درخواست مشتریان ما را در نزد آنان محبوب نمود که بی شک بدون لطف خداوند و تلاش تیم سخت کوش ژونات محقق نمی گردید.
با توجه به وسواسهای موجود در تیم مدیریت ژونات -کیفیت محصول / بسته بندیهای درحد و نوع ارائهبه مشتریان- شروع به جمع آوری اطلاعات لازمه نمود با این امید که ماحصل آن رضایتمندی بیشتر مشتریان باشد (این مهم از بدو تأسیس مجموعه، از ارکان و شعارهای جدا نشدنی تیم ژونات بوده و خواهد ماند).

در این راستا بر آن شدیم تا برای تأمین سلایق و علایق مختلف ارگانها آنها را بصورت مجزا بررسی، امتیاز دهی کنیم. در این خصوص و با درنظر گرفتن تعداد بالای آنها مجبور شدیم که تیم های مجزا برای تأمین و تحویل درنظر بگیریم. لذا در این راستا بچه های سخت کوش مجموعه با تقسیم بندی نفرات هر کدام مشغول تهیه و توزیع یکی از آنها شدند. لازم به ذکر است درتمام این دوران مدیریت و نظارت عملکرد برتمامی کارها توسط تیم کیفیت سنجی صورت گرفت. گوشه ای از این تلاشها را به تصویر کشیدیم که دیدن آن خالی از لطف نیست.