سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
نگارش مادام بوواری از سپتامبر 1851 تا آوریل 1856 به مدت پنج سال در کرواسه طول کشید. در این مدت فلوبر روزانه بیش از چند خط نمی‌نوشت و مرتب مشغول ویرایش نوشته‌های پیشین بود و هرآنچه را بر کاغذ می‌آورد با صدای بلند برای خود می‌خواند.
او برای غنا بخشیدن به داستان علاوه بر بیان داستان اصلی، به بیان چند خاطره و چگونگی ارتباطش با لوئیز کوله پرداخته‌است.

گوستاو فلوبر نویسنده برجسته فرانسوی در کتاب مادام بواری، از آثار فاخر ادبیات کلاسیک، روایت‌گر داستان جاه‌طلبی‌ها و خیانت‌های دختری‌‌ست که به واسطه ازدواجش از روستای زادگاهش خارج شده و پا به شهر گذاشته است.
نوشتن این کتاب جنجالی و پرفروش، شش سال به طول انجامید؛ اما در نهایت در همان روزهای ابتدایی انتشارش با اعتراضات زیادی از سوی عموم مردم روبه‌رو شد.

داستان این کتاب راجع به دختری پاک و معصوم به نام اماروئو است. او که رویای رهایی از روستای زادگاه خود را دارد با مردی با نام شارل بواری، یک پزشکیار شهرستانی ازدواج می‌کند.
زندگی با شارل آن‌طور که اماروئو تصور می‌کرد جذاب و رویایی نبود، از نظر «اما» شوهرش مردی کم‌حرف و بی‌احساس بود و همین مسئله موجب می‌شد که اماروئو تصور کند که حقش در زندگی با این مرد زایل می‌شود.
بنابراین روزی که به همراه شارل به یک مهمانی تجملاتی رفتند، این دختر که از زندگی خود خسته شده بود، دل و دینش را در همان ضیافت جا گذاشت و همین ماجرا سرآغاز تغییر اماروئو شد.
«اما» در آن مهمانی بزرگ و اشرافی بیش از گذشته زندگی خود و مقام و منزلت همسرش را حقیر می‌بیند و آتش این احساس زمانی در او زبانه می‌کشد که با مردی خوش سیما و خوش رایحه به نام ویکنت به رقص می‌پردازد.
اماروئو پس از بازگشت از آن ضیافت بزرگ تا مدت‌ها در رویای اتفاقات آن شب و لحظاتی که با ویکنت می‌گذراند به سر می‌برد و روز به روز بیشتر از قبل از زندگی با شارل خسته می‌شد.

سایت آموزشگاه :
https://aflc.ir

تعیین سطح و مشاوره رایگان
https://aflc.ir/level-determination/

آدرس :اصفهان چهارباغ بالا ابتدای کوچه 35 (مسجد الرضا) پلاک 80
شماره تماس : 03136635020
ارتباط : 09022287162
کانال اینستاگرام :
https://instagram.com/amirkabir.flc?igshid=YmMyMTA2M2Y
آموزش