سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۲/۰۹/۲۸
چند بار این ویدئو را نگاه کردم و باز هم دیدم. مقاومت عملا هیچ آبرویی برای ارتش بچه‌کش صهیونیست باقی نگذاشته است. نیروی پیاده دم لگد بچه‌ها بیاید، یک چیزی سمتش پرت می‌کنند، آرپی‌جی باشد، دهلاویه باشد، مین باشد، خمپاره و یا ضدنفر و یا با کوادکوپتر می‌زنند. لحظه کشته و زخمی شدن هر 10 صهیونیستی که مثل میش سرماه زده کنار تانک پنهان شده‌اند، تمام دروغ‌های صهیونیست‌ها در مورد تلفات در باریکه غزه را رد می‌کند. روزانه 50 زخمی و دستکم 15 کشته روی دست این رژیم می‌ماند (این را دستکم گفتم) و حالا پس از 45 روز نبرد زمینی یک حساب و کتاب ساده می‌تواند به شما رقم بیش از 2250 زخمی و حدود 700 کشته را بدهد. باز هم تاکید می‌کنم، این حداقل است.

این خبر و این عدد و رقم را به یاد داشته باشید که روزی روزگاری در کتابی، مقاله‌ای، گزارشی به آن اعتراف کنند که هه عددهای بالاتر از این را بنویسند. همین امروز در یکی از منازل خانیونس یک تیم 9 نفره صهیونیست‌ها به صورت کامل کشته شدند. این فقط یکی است و از این دست اتفاقات زیاد می‌افتد.

اما در مورد ثانیه‌های آخر، خرکش کردن تانک‌های مرکاوا که همه می‌نویسند فقط زخم بر می‌دارند و دچار آسیب نمی‌شوند. شاید این تصاویر آسیب را بیشتر برای همه نشان دهد و سوال مهم این است که این ویدئو از دوربین یا گوشی کدام نظامی اسیر صهیونیست به دست آمده است؟

@syriankhabar