مسئله در اورکا تعلیق نمیشود. مسئله خود هدف است و فیلم بهانهای برای رساندن مسئله از فیلمساز به مخاطب. سینما در این فیلم رسانه شده و نقشمایه هنر خود را ازدستداده است. البته در همین عملکرد رسانهای خود هم جذابیتی ندارد؛ بنابراین مسئله بزرگ اورکا، مسئله فیلمساز است که بدل به روایتی سینمایی نشده تا مخاطب بتواند در مسیر کشف و شهود فیلم آن را استخراج نماید.
ادامه این نوشتار را در سلیس نیوز بخوانید:
جستاری درباره فیلم «اورکا» ساخته سحر مصیبی
https://salisnews.ir/%d8%ac%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d8%a7%d9%88%d8%b1%da%a9%d8%a7-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d9%87-%d8%b3%d8%ad%d8%b1-%d9%85/