سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
https://www.digi-follower.com/word-counter/
ابزار شمارش آنلاین تعداد کلمه، جمله، پاراگراف و کاراکتر کیت‌ست به نویسندگان وبلاگ‌ها، دانشجویان و کاربران شبکه‌های اجتماعی کمک می‌کند تا متون خود را به‌راحتی و به‌سرعت بررسی کنند و از کیفیت و تناسب آن‌ها با محدودیت‌های مختلف اطمینان حاصل کنند. با این ابزار دقیق و سریع، می‌توانید زمان خواندن و نوشتن متن را نیز محاسبه کنید و نظرات و پیشنهادات خود را به اشتراک بگذارید.
در هر محتوای متنی که نوشته می‌شود، تعداد کلمات، جملات، پاراگراف‌ها و کاراکترها نقش بسیار مهمی دارند و تاثیرات خاص خود را بر روی خوانندگان و موتورهای جستجو می‌گذارند. بررسی تعداد کلمات، یکی از ابزارهای ضروری برای وبلاگ‌نویسان و نویسندگان وب‌سایت‌ها است، اما تنها این افراد نیستند که به این ابزار نیاز دارند. از گزارشگران روزنامه‌ها تا دانش‌آموزان و دانشجویان برای مقالات خود از چنین سرویسی استفاده می‌کنند. شما می‌توانید به راحتی از ابزار شمارش تعداد کلمه، کاراکتر، جمله و پاراگراف آنلاین دیجی فالوور استفاده کنید.
آموزش