سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
کانال تایید شده مایکت
۱۳۹۸/۰۵/۲۳
این برنامه اندرویدی را از آدرس https://myket.ir/app/com.ss.android.article.master دانلود کنید.
در دنیای مدرن امروز باید هر کسی بتواند هر موقع خواست به آخرین اخبار و جدیدترین ویدیوها و مطالب داغ دسترسی داشته باشد. این دقیقا همان هدفی است که اپلیکیشن تاپ بوز برای آن طراحی شده است. شما با استفاده از این اپلیکیشن میتوانید بدون اتلاف وقت و هزینه به جدیدترین اخبار و پربازدیدترین محتواها (محتواهای وایرال) دسترسی داشته باشید.
تاپ بوز از الگوریتم و هوش مصنوعی پیشرفته ای استفاده میکند که میتواند آخرین اخبار (محلی، کشوری و جهانی و حتی اخبار سلبریتی ها)، مقالات، ویدیوها، فایل های گیف و مطالب داغ را مطابق با سلایق شما در اختیارتان قرار دهد.
کلیه محتواهای این اپلیکیشن که شامل اخبار، ویدیوها، فایل های گیف و ... میشود همه از معروفترین سایت ها همچون CNN, Mashable, YouTube, USA Today, Bloomberg و ... گرفته شده و به رایگان در اختیار شما قرار میگیرند.

پربازدیدترین ها (وایرال ها) همه در یک اپلیکیشن!
- به جای آنکه مرتب کانال های تلویزیون را عوض کنید یا از سایتی به سایت دیگر بروید فقط این اپلیکیشن را نصب کنید و به آخرین اخبار، ویدیوها و فایل های گیف پربازدید دسترسی داشته باشید.
- علاوه بر این میتوانید از رویدادهای زنده نیز مطلع شده و به اخبار و محتوای مورد علاقه تان بر اساس دسته بندی های مختلفی که در اپلیکیشن وجود دارد دسترسی داشته باشید.
- ضمنا امکان ذخیره سازی اخبار، مقالات، ویدیوها، فایل های گیف و ... نیز برای مراجعه بعدی به آنها نیز وجود دارد.

ویدیوها و فایل های گیف بامزه
- میخواهید تفریح کنید؟ کافی است فقط به خوراک (فید) "بامزه" مراجعه کنید و مثل هزاران کاربر دیگر این اپلیکیشن لحظات شادی را تجربه کنید.
- به هزاران فایل گیف بامزه دسترسی داشته باشید و از آنها در برنامه های پیام رسان و شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک، توییتر، اینستاگرم و ... استفاده کنید.
- از مشاهده ویدیوهای پربازدید لذت ببرید. هنگام پخش ویدیو پشت زمینه به رنگ تیره در می آید تا بتوانید بهتر روی ویدیو تمرکز کنید.
- علاوه بر این خود اپلیکیشن دارای ویدیو پلیری است که به شما اجازه میدهد فایل های ویدیویی مختلف را مرور کرده و هر کدام را که خواستید درون خود اپلیکیشن ببینید.

خوراک های (فیدهای) خبری شخصی سازی شده فقط برای شما
- فرقی نمیکند معتاد تلویزیون