سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۲/۰۵/۲۶
لاک زدن از جمله کارهای لذت بخش است که همه خانم ها و دختر خانم ها در هر سنی دوست دارند. لاک زدن شاید به نظر کار ساده ای باشد اما اصول و تکنیک های خاص خودش را دارد.

لب پرشدن و ماندگاری کم لاک بر روی ناخن ها از مواردی هست که اکثر خانم ها با آن مشکل دارند و از آن شکایت میکنند اما اگر اصول صحیح لاک زدن ناخن را بدانید دیگر با چنین مشکلاتی مواجه نمی شوید.

لاک زدن ناخن به مهارت کافی، حوصله و صبر نیاز دارد . عجله کردن در هنگام زدن لاک ناخن باعث خراب شدن و شلخته به نظر رسیدن دست های شما می شود. برای لاک زدن صحیح و اصولی باید 20 تا 30 دقیقه زمان بگذارید تا هم دستانی زیبا داشته باشید و هم لاک بر روی ناخن های شما تا یک هفته دوام بیاورد.

آموزش لاک زدن ناخن به صورت مرحله به مرحله:

تمیز کردن ناخن ها و پاک کردن لاک های قبلی از روی ناخن
با استفاده از پدهای لاک پاک کن و یا پنبه آغشته به استون هرگونه لاک اضافی که از قبل بر روی ناخن هایتان باقی مانده است، پاک کنید. برای این کار باید پد را در طول ناخن حرکت دهید تا لاک به خوبی پاک شود. گوشه های ناخن را میتوانید با یک گوش پاک کن استونی به خوبی تمیز کنید.

2- ناخن های خود را با سوهان مرتب کنید و شکل دهید.
برای مرتب کردن و شکل دادن به ناخن هایتان از سوهان استفاده کنید. ابتدا از اطراف ناخن کار خود را شروع کنید و سپس به وسط ناخن بروید ولی دقت داشته باشید که این کار را به شدت انجام ندهید چون باعث از بین رفتن ناخن های شما می شوید.

قبل از لاک زدن ناخن‌هایتان را آماده کنید
قبل از لاک زدن از پرایمر یا بیس کت استفاده کنید تا رطوبت ناخن از بین برود و باعث شود لاک ناخن برای مدت طولانی تری روی ناخن باقی بماند.

4- اولین لایه از لاک ناخن را بزنید.
-ابتدا شیشه لاک را در میان دستانتان بچرخانید تا مواد داخل آن به خوبی میکس شوید. بهتر است شیشه لاک را تکان ندهید.

برس قلمو را بچرخانید و با استفاده از لبه بطری لاک، یک سمت را تمیز کنید؛ سپس کمی لاک روی لبه آزاد ناخن بزنید.

قلمو را کمی روی لبه شیشه لاک قرار دهید تا لاک به صورت قطره در نوک قلمو جمع شود.

سپس قلمو را به صورت مستقیم از سمت ریشه تا نوک ناخن بکشید. این فاصله فقط به اندازه عرض قلمو است.

برای اطلاعات بیشتر و خرید لاک ناخن با کیفیت باکیفیت به سایت : www.khaldarmani.ir مراجعه نمایید.
آموزش