سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
نقشه خانه ویلایی【نقشه ساختمان دوبلکس】-villa-003
نقشه خانه ویلایی
نقشه ساختمان ویلایی سه خوابی که مشاهده می کنید دارای دو حمام یکی مشترک و دیگری اختصاصی برای اتاق والدین طراحی شده است، متراژ این ساختمان ویلایی ۲۲۰ متر در دو طبقه می باشد که سهم هر طبقه ۱۱۰ متر است.
پلان خانه دوبلکس ۲۲۰ متری
پلان این ساختمان دوبلکس ۲۲۰ متری مدرن به صورت ۳ خوابه طراحی شده است؛ از جذابیت های این ساختمان دوبلکس، پلان ۱۰*۱۲ آن است که در اکثر زمین ها به راحتی جانمایی می شود. این خانه دوبلکس ۲۲۰ متری شامل فضاهایی از جمله لابی ورودی (دارای کاربری فیلتر ورودی و کمد لباس) ، آشپزخانه ، سرویس توالت ، سرویس حمام ، اتاق خواب فرزندان، اتاق خواب مستر (شامل فضای اتاق خواب) و روف گاردن ۲۰ متری این ویلای مدرن فضای بسیار مناسبی برای گذران لحظات خوب و لذت بردن از هوای تازه مهیا کرده است؛ حریم خصوصی در عرصه بندی معماری رعایت شده و شاهد هیچ گونه پرتی فضایی نیستیم.
نمای خانه دوبلکس ۲۲۰ متری
برای این پلان ساختمان مسکونی ۲۲۰ متری، نمای خاص و مدرن پیشنهاد می شود. هر چند در خصوص تغییر نمای ساختمان، در صورت درخواست می توان، با اعمال تغییرات توسط تیم طراحی پلتفرم بکش، نمای دیگری با متریال متفاوت طراحی گردد. در صورتی که تمایل دارید نقشه خانه ویلایی بیشتری را مشاهده کنید می توانید با کلیک بروی بخش پروژه ها از تمام پلان های ویلایی دوبلکس پلتفرم بکش دیدن فرمایید.
تهیه شده در پلتفرم بکش >>>> https://www.bkesh.in/projects/