سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۳/۰۵/۱۴
پارکت لمینت هایکا (HIKA-PARQUET)
با استفاده از مغزی HDF از شرکت چامسان ترکیه و مقاومت سایشی AC4 تولید می‌شود. پارکت لمینت‌ hika دارای رنگ‌بندی متنوع، مقاومت بالا در برابر ضربه و رطوبت، سطحی براق و مقاوم در برابر نور خورشید هستند.
همچنین، ساخته شده از مواد خام چوب با نصب آسان، پارکت لمینت ساده هایکا انتخابی مناسب برای فضاهای مختلف شما خواهد بود. قیمت پارکت لمینت ساده هایکا به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی مدرن، بسیار مناسب و رقابتی است، و می‌تواند به عنوان پارکت لمینت ارزان و باکیفیت ایرانی مورد توجه قرار گیرد.
شرکت دکور تجارت به عنوان نمایندگی رسمی فروش محصولات هایکا، انواع پارکت لمینت ساده و شیاردار هایکا را با بهترین قیمت و کیفیت به مشتریان عرضه می‌کند. شما می‌توانید با اطمینان از قیمت پارکت لمینت ایرانی و خرید پارکت لمینت از این نمایندگی، از محصولی باکیفیت و با دوام بهره‌مند شوید. برای اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت خرید پارکت و کفپوش پی وی سی هایکا، با شرکت دکور تجارت به شماره 09102447900 تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی این شرکت بهره‌مند شوید.
https://decortejarat.com/product-category/hika-laminate-parquet/