سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۳/۰۵/۱۷
لینک ثبت نام پاکت آپشن: https://copytrade.biz/d-pocketoption/
‫لینک ثبت نام کوتکس: https://copytrade.biz/h-qxbroker/
‫لینک ثبت نام الیمپ ترید: https://copytrade.biz/bo-olymptrade/
‫لینک آموزش باینری آپشن: https://copytrade.biz/about-binary-option-trading/
‫پشتیبانی: https://copytrade.biz/telegram01/

3 بهترین بروکر باینری آپشن برای ایرانیان
1-بروکر پاکت آپشن
2-بروکر کوتکس
3-بروکر الیمپ ترید

باینری آپشن چیست؟
در لیست بالا تعدادی از بروکرهایی که در بازار باینری آپشن فعالیت دارند را ملاحظه می فرمائید، تعداد بروکرهای باینری آپشن قطعا بیشتر ازلیست بالا می باشد ولی ما برای شما بروکر های معتبر باینری آپشن را جمع آوری کردیم تا با بررسی آنها بتوانید به بهترین بروکر باینری آپشن دست پیدا کنید.
قبل از هر چیز لازم است که در خصوص خود باینری آپشن و بازار باینری آپشن اطلاعات درستی داشته باشید.
بازار باینری آپشن یا تجارت گزینه ای دودویی یک روش نوین و جدید و بازار مالی جدید برای افزایش درآمد می باشد واین روش بسیار ساده و سریع می باشد و معامله گر قبل از انجام معامله میزان سود و ضرر خود را در مقابل آن معامله میداند.
در تعریف باینری آپشن این مطلب را در نشر داشته باشید که کلمه باینری به معنای دودویی می باشد و کلمه آپشن هم به معنای امکان و یا اختیار می باشد.
در نتیجه معاملات باینری به معاملاتی گفته می شود که تریدر در دو جهت بالا و یا پایین امکان معامله داشته باشد.
افراد موفق در باینری آپشن تمام تلاش خود را می کنند تا این موفقیت را حفظ کرده و در شرایط خوبی باقی بمانند، در این معاملات شما به دلیل سودهای زیاد تا 98 درصد، درنتیجه امکان افزایش سرمایه برای شما بسیار زیاد می باشد.
انواع معاملات باینری آپشن به دو گزینه باینری و دیجیتال تقسیم می شود که در گزینه باینری فقط روند را پیش بینی می کنید ولی در گزینه های دیجیتال شما نه تنها روند یک نماد را پیش بینی می کنید، بلکه در یک بازه زمانی بخصوص پیش بینی می کنید و درنتیجه سود بیشتری را دریافت می کنید.

00:00 مقدمه کپی ترید بیزنس
00:14 پاکت آپشن
00:34 کوتکس
00:51 الیمپ ترید

#کپی_ترید_بیزنس #باینری_آپشن #copytradebiz
آموزش