سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۲/۰۹/۳۰
در مورد صنایع اسلحه سازی مقاومت در غزه بارها نوشته‌ایم و در این مورد نوشتیم که مقاومت در دو دهه گذشته با سرمایه‌گذاری گسترده و وارد کردن تجهیزات و ماشین آلات خاص توانسته بخش عمده‌ای از نیازمندی‌های خود را به این طریق تامین کند.‌‌ همان گونه که در پست‌های پیشین هم گفتم بسیاری از کشورهای عربی و اسلامی توانایی و قدرت تولید تسلیحات و تجهیزاتی که حماس و جهاد اسلامی در باریکه کوچک غزه می‌سازند را ندارند. شاید در وهله اول اینگونه به نظر برسد که صرف داشتن تجهیزات برای ساخت کافی باشد اما علم، دانش، تخصص و تجربه در این حوزه اهمیت بسزایی دارد و مقاومت ثابت کرده که از همه این موارد به خوبی برخوردار است.

شاید مقاومت اراده کند که در هفته‌ها و شاید هم ماه‌های آینده بخش بزرگتری از صنایع نظامی خود در غزه را به نمایش بگذارد تا دشمن بداند با چه قدرت بی‌نظیری روبرو شده است که آن اندازه توانمندی دارد که روی پای خود ایستاده و خود بسازد و خود استفاده کند. به صورت مشخص بسیاری از متخصصان و مهندسان فلسطینی دوره‌های آموزشی و عملی را دیده‌اند و به چنان توانمندی در حوزه ساخت رسیدند که تفنگ تک تیرانداز الغول را با این کیفیت می‌سازند.
علم و فن آوری