سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۳۹۶/۰۵/۰۴
ph متر هانا HI98103 دقیقترین ph متر موجود در دنیاست که ساخت آمریکا بوده و کیفیت فوق العاده بالایی دارد. تمامی کارهای این ph متر توسط تک دکمه موجود روی آن انجام می شود.

از مزایای ph متر هانا می توان به موارد زیر اشاره کرد :

- دقت بسیار بالای اندازه گیری
- الکترود قابل تعویض
- سرعت بالا
- سایر کوچک و قابل حمل
- کالیبراسیون خودکار
- خاموشی خودکار در صورت بلااستفاده ماندن
- صفحه نمایش بزرگ و خوانا

از ph متر هانا HI98103 برای اندازه گیری ph انواع محلول ها می توان استفاده کرد. گلخانه ها ، صنایع آب و فاظلاب ، استخر ها ، و تمامی صنایعی که نیاز به اندازه گیری ph محلول ها دارند می توانند از این وسیله کوچک ، ساده و دقیق استفاده کنند.

با خرید ph متر هانا HI98103 یک ph متر با کیفیت و بسیار دقیق خواهید داشت که یک عمر بدون خرابی و نیاز به سرویس می توانید از آن استفاده کنید.

جهت کالیبره نمودن ph متر هانا HI98103 کافیست آن را داخل محلول کالیبراسیون همراه دستگاه قرار داده و تک دکمه موجود روی آن را فشار دهید. تمامی فرآیند به طور خودکار انجام شده و ph متر شما در عرض چند ثانیه کالیبره می شود.

برای دریافت مشاوره و خرید ph متر هانا HI98103 می توانید با شماره 09394072587 تماس بگیرید یا از طریق سایت ما plantbazar.com این ph متر را خریداری و درب منزل تحویل بگیرید.

http://www.plantbazar.com/fa/tag/HI98103
علم و فن آوری