سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
https://sarbandi.ir/weekly-meetings/
نحوه برگزاری اصولی جلسات هفتگی و اتاق فکر (mastermind)
نحوه برگزاری جلسات هفتگی
زمان مناسب برای جلسات هفتگی
اولین کاری که میکنید این است که اعلام میکنید چه ساعتی قرار است جلسه هفتگی برگزار شود. ترجیحا اولین روز کاری جلسه برگزار کنید. هدف از جلسات هفتگی نظم دادن به ذهن پرسنل برای هفته پیش رو است.

جلسات هفتگی را شنبه های هر هفته ساعت ۸ تا ۹ برگزار کنید

تجربه مثبت و جمع بندی هفته گذشته
اولین اتفاقی که در جلسه کاری می افتد یادآوری است. از افراد بخواهید یک تجربه مثبت کاری از هفته گذشته را با افراد حاضر در جلسه به اشتراک بگذارند. نکته اینجاست که اگر شما بتوانید به عنوان مدیر جلسه این تجربه مثبت را شفاف کنید ، باعث میشود افراد تمام تلاش خود را کنند تا در هفته جدید کارهای مفید و موثر انجام دهند.

نقد مثبت و انتقال تجربه چالش با راه کار
در جلسات هفتگی چالش ها و مشکلاتی که در هفته قبل وجود داشته را بخواهید مطرح کنند تا بتوانید درباره حل کردن آن صحبت کنید‌. چالش را در قالب اتاق فکر در جلسات مطرح کنید ، بااین کار رویکرد افراد مثبت و متفاوت خواهد شد.

یک تکنیک برای اینکه چالش ها باعث درگیری ذهنی افراد نشود این است که از کارمندان بخواهید پنجشنبه هر هفته چالش های هفته را بنویسند و به صورت شخصی در واتساپ‌ برای شما ارسال کنند‌. بعد خود شما یا دبیر جلسه چالش ها را دسته بندی کنید و به آنها اولویت بدهید.

مهترین اولویت و کار هفته جاری
از تک تک پرسنل خود بخواهید که مهمترین اولویت و هدف هفته جاری خود را شفاف کنند . تا شما به عنوان مدیر هدف شما و کارمندنتان یکی شود
آموزش