سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۱/۰۵/۱۱
هنگامی که سگ شما مشکلات ادراری دارد، برای حفظ کیفیت زندگی و بهبود ناراحتی او نیاز به مراقبت ویژه دارد. با کمک دامپزشک شما و رویال کنین، نه تنها امیدی وجود دارد، بلکه می تواند تفاوت ایجاد شود.

این غذای خشک مخصوص برای حمایت تغذیه‌ای از سلامت دستگاه ادراری و مثانه سگ بالغ شما ساخته شده است. مقدار ادراری را که سگ شما تولید می کند افزایش داده و به رقیق شدن مواد معدنی اضافی که باعث ایجاد کریستال‌ها و سنگ‌ها شده کمک می‌کند. روش نسبی فوق اشباع (RSS) برای کمک به کاهش غلظت یون در ادرار(که به تشکیل سنگ کمک می کند) استفاده می شود. این فرمول یک محیط ادراری ضد تشکیل کریستال‌های استروویت و اگزالات کلسیم ایجاد می کند. و این تغذیه تخصصی با کاهش سطح منیزیم به حل شدن سنگ‌های استروویت خالص و جلوگیری از تشکیل سنگ‌های استروویت کمک می‌کند. مشکلات دستگاه ادراری تحتانی ممکن است یک نگرانی مکرر برای برخی از سگ ها باشد. توصیه میکنیم با دامپزشک خود بیشتر در مورد نحوه نگهداری سگتان صحبت کنید.



پیشگری و سلامت مثانه
خطر تشکیل کریستال را با استفاده از روش RSS برای سلامت مثانه سگ کاهش می دهد.

درمان سنگ
S/O INDEX: شاخص S/O انحصاری محیطی نامطلوب برای تشکیل کریستال(عامل سنگ) در مثانه برای حمایت از سلامت ادرار ایجاد می باشد.

به جلوگیری از عود مجدد سنگ کمک می کند: رژیم غذایی تخصصی با کاهش سطح منیزیم، به جلوگیری از عود مجدد سنگ های استروویت کمک می کند.