سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
ویرایش تصویر یا روتوش عکس روشی است که به عکاس این اجازه را می‌دهد که نتیجه دلخواه خود را از صحنه‌ای که ثبت کرده، به دست آورد.

مهارت در روتوش عکس به عنوان یک مهارت حرفه ای به کار گرفته می شود. به مثال هایی مثل یک ریتاچر، که کارش از برطرف کردن لکه ها و چین و چروک های پوست تا اصلاح چشم سوژه و حذف موهای اضافه می باشد، اشاره می کنیم.

تماشای فیلم‌های آموزش رتوش عکس می تواند به شما در یادگیری ویرایش تصاویر کمک کند و در ادامه پنج دلیل مهم برای این موضوع ذکر می کنم:

1. آشنایی با ابزارهای ویرایش تصاویر: تماشای فیلم‌های آموزشی به شما کمک می کند تا با ابزارهای ویرایش تصویری مختلفی مانند Photoshop، Lightroom و یا GIMP آشنا شوید.
2. یادگیری تکنیک های مختلف: فیلم های آموزشی رتوش کردن عکس به شما نشان می دهد که با استفاده از تکنیک های مختلفی مانند تصحیح رنگ، حذف نویز، افزایش کیفیت تصویر و... می توانید تصویر خود را بهبود بخشید.
3. بالا بردن تجربه شما: شما با تماشای فیلم‌های آموزشی سرعت و کیفیت ویرایش خود را بالا خواهید برد. هرچه بیشتر فیلم‌های آموزشی را ببینید، توانایی ویرایش تصاویر خود را بیشتر می کنید.
4. به روز رسانی مهارت های خود: با تماشای فیلم‌های آموزشی به صورت منظم، می توانید مهارت ها و دانش خود را به روز نگه دارید و با بهبود مهارت های خود، تجربه کاربری خود را بهبود بخشید.

روتوش پوست صورت با فتوشاپ در عکاسی و صنعت تبلیغات بسیار رایج است. با انجام روتوش پوست در تصاویر، افراد پوستی زیبا، بدون نقص و پوستی بهتر حالت می‌گیرند. این کار در صورت استفاده متعادل، می‌تواند به ساخت تصاویر جذاب و موفق در حوزه طراحی و تبلیغات کمک کند.

https://rotoosher.ir/photo-retouching-film/
آموزش