سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
https://zaya.io/xo9uq
در اپلیکیشن اینستاگرام، تمام کاربران با استفاده از یک شناسه منحصربفرد از هم متمایز می‌ شوند. این شناسه یکتا را یوزرنیم (username) یا نام کاربری می‌ نامند و در نسخه فارسی اینستاگرام، به آن نام کاربری نیز گفته می‌ شود.اصلی‌ ترین کاربرد نام کاربری در اینستاگرام، امکان پیدا کردن سایر کاربران است. با جستجوی نام کاربری، میتوان به سادگی و تنها با یافتن شناسه یا نام کاربری کسی، او را در اینستاگرام پیدا کرد.
از طرف دیگر، نام کاربری به هر کاربر امکان می‌ دهد تا هویت و شناسایی خود را در اینستاگرام بنا کند و با دیگر کاربران در این شبکه ارتباط برقرار کند. همچنین با استفاده از نام کاربری، کاربران می‌ توانند به راحتی و سریع خود را به دیگران معرفی کنند.
هر نام کاربری در اینستاگرام با یک آیدی منحصر به فرد متناظر است. بنابراین، در اصطلاحات روزمره و استفاده‌ی عمومی، مردم به نام کاربری در اینستاگرام به عنوان آیدی اشاره می‌ کنند که به معنی یوزرنیم یا نام کاربری حساب شخصی شما است.
آموزش